Meg akarod változtatni a világot. Azt akarod, hogy a munkádnak értelme legyen. Talán elég pimasz vagy ahhoz, hogy a világmegváltást még élvezni is szeretnéd. Mi lenne, ha a Föld megmentését csak játszanánk? És nem csak egy játék lenne a sok közül, hanem a legnagyszerűbb, amit valaha játszottunk! Ez a könyv segíthet a társadalmi és környezeti változás szakembereinek a játéktervezés, a viselkedéspszichológia, a dizájn, az adattudomány, a történetmondás remek módszereit alkalmazni a saját területükön - nemcsak azért, mert hatásosak, hanem mert bizonyítottan szórakoztatóak. A Hogyan mentsük meg a világot? tíz lépésben, gyakorlatok, példák és esettanulmányok segítségével tanít meg téged, kedves Olvasó, a világ megváltoztatásának művészetére - ez pedig gyakran egészen más, mint amire számítanál. Tudtad például, hogy a tartályba helyezett konzervdobozok számát mutató, szelektív szemetes fölé helyezett eszköz 67 százalékkal növelte meg a hajlandóságot az újrahasznosításra? Tudtad, hogy amikor a kávéházban a várakozókkal közölték, hogy az előttük állók vegetáriánus menüt rendeltek, megduplázódott az aznapi vegetáriánus menü rendelés? Miközben kipróbálod ezeket a tudományosan igazolt és állandó méréseken alapuló módszereket, a könyv abban is segít, hogy a saját kreatív energiáidat mozgósítsd, és előásd a létező legjobb ötleteidet, amikkel változtathatsz a számokon, azaz a számodra legfontosabb ügyekben változást érhetsz el. "Ha meg akarod változtatni a világot, ne csak beszélj róla, hanem cselekedj, olvasd el ezt a könyvet!" Jesse Schell, a Carnegie Mellon Egyetem professzora, a The Art of Game Design című könyv szerzője