Termék részletek


Károlyi László - Crenchmarking (új példány)

Károlyi László - Crenchmarking (új példány)

-25%
Termék ára
3 990 Ft
Akció: 2 988 Ft
Kezdete: 2019.04.02   A készlet erejéig!
Termék kosárba helyezése
Megosztom
Funkciók
A termék tulajdonságai
A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés.
A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra.
A Crenchmarking szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek.
ISBN
9789630995030
Kiadó
Kossuth
Oldalszám
208
Kiadás éve
2019