Új jelszó kérése
Termék részletek


MIles Young-Ogilvy a reklámról - A digitális korban (új példány)

MIles Young-Ogilvy a reklámról - A digitális korban (új példány)

-25%
Termék ára
7 500 Ft
Akció: 5 623 Ft
Kezdete: 2018.10.15   A készlet erejéig!
Termék kosárba helyezése
Megosztom
Funkciók
A termék tulajdonságai
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
A BIG DATA JELENTŐSÉGE
AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
ISBN
9789630992640
Kiadó
Kossuth Kiadó
Oldalszám
288
Kiadás éve
2018
Webáruház készítés