Új jelszó kérése
Termék részletek


Klausz Melinda-A közösségi média nagykönyve (új példány)

Klausz Melinda-A közösségi média nagykönyve (új példány)

-25%
Termék ára
3 490 Ft
Akció: 2 615 Ft2615
Kezdete: 2018.01.18   A készlet erejéig!
Termék kosárba helyezése
A termék tulajdonságai
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.

A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.
ISBN
9789632935256
Kiadó
Athenaeum 2000 Kiadó
Oldalszám
288
Kiadás éve
2016
Megosztom
Funkciók
Webáruház készítés